• Close ×
  • Informacija apie įmonę

    about-banner4 MJF Grupės pradžia skaičiuojama nuo šešiasdešimtųjų, iškart po to, kai Šri Lanka (tuometinis Ceilonas) tapo nepriklausoma nuo britų kolonijinio valdymo. Grupės įkūrėjas Merillas J. Fernando paskyrė gyvenimą arbatai, pagrindiniam Grupės verslui. Jo ankstyvas arbatos mokymas prasidėjo Ceilone ir tęsėsi arbatos Mekoje, Mincing Leine Londone. Metęs iššūkį sistemai, kuri neleido jam prekiauti Ceilono arbata, pakuota kilmės vietoje, Merillas grįžo į Ceiloną, pasiryžęs pakeisti prekybos struktūrą. Tai užtruko beveik 25 metus, ir 1974 metais jis įsteigė savo įmonę MJF Exports Ltd. Ši įmonė buvo pirmoji MJF Grupę sudarančių novatoriškų įmonių serijos dalis.

    Merillas yra šeimos valdomos Grupės galva ir dirba kartu su dviem sūnumis bei atsidavusia profesionalų komanda. Grupė išlaiko Merillo seną viziją, siekiančią grąžinti arbatai kokybę, ir jo įsipareigojimą sąžiningumui, tradicijai bei asmeniniam klientų aptarnavimui. Grupės DILMAH prekės ženklas, kurį sugalvojo įkūrėjas, sujungdamas sūnų Dilhan ir Malik vardus, beveik 100 pasaulio šalių garsėja kokybe. Stagnuojant arbatos pramonei, DILMAH atgaivino kokybės bei šviežumo kategorijas ir yra labai vertinama už tai, kad sustabdė tendenciją paversti arbatą tik preke.

    Siekdamas tobulybės, Merillas įsteigė vientisiausią šeimos arbatos verslą pasaulyje, turėdamas ar investuodamas į plantacijas, spausdinimą ir pakavimą, arbatos prekybos tarpininkavimą, importą, įrangos ir medžiagų pramonei paskirstymą: visa dėl vieno tikslo – geriausio pasaulyje puodelio arbatos. Pavyzdinis grupės arbatos prekės ženklas DILMAH iš naujo pavertė Ceilono arbatą geriausia pasaulyje.

    Per MJF Labdaros fondą DILMAH kūrėjas paskirsto didelę turto dalį savo personalui ir darbuotojams bei neprivilegijuotiems žmonėms Šri Lankoje. Pagrindiniai Fondo uždaviniai yra pagerinti medicinos ir išsilavinimo sąlygas daugiau kaip 30 000 darbuotojų ir jų šeimoms MJF Grupės plantacijose ir maždaug 1 500 darbuotojų prekybos bei gamybos veikloje.

    2002 metais BBC radijas Pasaulio verslo ataskaitoje (World Business Report) per „BBC World” apibūdino įmonę šitaip: „Šeimos arbatos įmonė iš Šri Lankos meta iššūkį tarptautinių pasaulinės arbatos pramonės įmonių kontrolei. DILMAH sako, kad tapo trečiu pagal dydį pasauliniu prekės ženklu, prekiaudamas gryna nemaišyta Ceilono arbata tiesiogiai klientui daugiau kaip 80 pasaulio šalių. Mūsų idėja yra sugrąžinti Ceilono arbatos, kaip geriausios ir brangiausios arbatos pasaulyje, įvaizdį“.

    Grupės veiklą apima:

    • Arbatos gamyba ir eksportas;
    • Pakuotės gamyba arbatos ir kitoms pramonės šakoms;.
    • Arbatos, kokoso, prieskonių ir kaučiuko plantacijos, ir tarpininkavimas.
    • Nekilnojamasis turtas;
    • Pakavimo įrangos ir medžiagų platinimas;
    • Investicijų ir privataus portfelio valdymas;
    • Prabangaus viešbučio tinklo valdymas;
    • Žmonių, ypatingai vaikų ir senolių, gyvenimo kokybės visuomenėje, ypatingai Grupės plantacijose, gerinimas.