2018 m. pasaulio virtuvės šefų suvažiavime Šri Lankos arbatos pradininkas Merrillas J. Fernando pagerbtas prestižiniu apdovanojimu už viso gyvenimo pasiekimus, kuris skirtas už jo nepaprastą aistrą arbatai ir atsidavimą jos puoselėjimui, o taip pat už jo unikalią filosofiją, kad verslas turi tarnauti žmonėms. Apdovanojimą kas dveji metai rengiamame pasauliniame suvažiavime, kuris praėjusią savaitę įvyko Kvala Lumpūre, jam įteikė „WorldChefs“ prezidentas Thomas Gugleris, dalyvaujant daugiau negu 1 000 virtuvės šefų, atstovaujančių 100 virtuvės šefų draugijų iš viso pasaulio.

Merrillas J. Fernando pripažįstamas už atsidavimą arbatos puoselėjimui, o ypač nelengvais pirmaisiais metais, kai jis visais įmanomais būdais kūrė vertę ten, kur auginama arbata, ir kovojo prieš kolonijinę ekonominę sistemą, dėl kurios jo šalies vertingiausia prekė būdavo parduodama aukcione Londone. Sėkme pasibaigusi jo kova su stambiojo verslo, kuris dominuoja pasauliniame arbatos sektoriuje, interesais truko kone 40 metų. 1988-aisiais įkurtas prekės ženklas „Dilmah“ simbolizavo pergalę augintojams visame pasaulyje, kadangi tai buvo pirmasis atvejis, kai pirkėjams pasiūlyta arbata, kava arba kakava, užauginta, nuskinta, supakuota paties augintojo ir pažymėta jo prekės ženklu.  Šio laimėjimo nauda dalijasi arbatos mėgėjai visame pasaulyje, darbininkai ir jų šeimos, kadangi arbata, supakuota ten, kur buvo užauginta, yra šviežia ir sodresnio aromato, gausesnė natūralių antioksidantų. Augintojas siekia kokybės, ir šis tikslas iš esmės skiriasi nuo prekybininko, kuris perka arbatą iš bet kur ir parduoda ją pirkėjams bet kurioje rinkoje, siekdamas vien pelno, tikslų, todėl Merrillo J. Fernando žodžiai „Pašvenčiau savo gyvenimą arbatai“ galingai nuskambėjo šiais vartojimo ir nuolaidų laikais. Jo arbatos pavadinimas sukurtas iš sūnų Dilhano ir Maliko vardų, ir jį iš kitų išskiria tvirtas įsipareigojimas palaikyti kokybę, plėtoti tradicinius gamybos metodus, užtikrinti šviežumą ir arbatą iš vieno šaltinio (www.dilmahtea.com).

Kiek mažiau žinomas Merrillo J. Fernando įsipareigojimas šeimos vertybėms ir jų atspindėjimui prekės ženkle per žmonėms tarnaujančio verslo filosofiją. Vadovaujantis šiuo principu, kiekviena „Dilmah“ arbatos plantacijų, pakavimo ir pagalbinė įmonė privalo skirti ne mažiau kaip 10 proc. pelno, neatskaičius mokesčių, Merrillo J. Fernando labdaros fondui (www.mjffoundation.org), kuris suteikia galimybių jaunimui ir sunkiose ekonominėse ir socialinėse sąlygose atsidūrusioms moterims, specialiųjų poreikių turintiems vaikams, su ekonomine marginalizacija susidūrusioms bendruomenėms ir aplinkai.

Vienas „Dilmah“ filosofijos įgyvendinimo pavyzdžių – „Empower“ kulinarijos mokykla. Tai „WorldChefs“ aprobuota mokykla, kurioje nemokamai rengiami kulinarijos mokymai jaunoms moterims ir vyrams, kurie yra atsidūrę ekonomiškai, socialiai ar kitaip nepalankioje padėtyje. Tarp „Empower“ mokyklos mokinių yra jaunuolių, kurie serga cerebriniu paralyžiumi, Dauno sindromu. Antroji „Empower“ kulinarijos ir viešbučių verslo mokykla bus atsidaryta šių metų rugpjūtį „MJF Centre East“. Tai bus didžiausia privačiai finansuojama labdaros iniciatyva Šri Lankoje, kuria siekiama oriai taikant įgalinimo principą padėti kitokių gebėjimų vaikams, jaunimui, moterims ir bendruomenėms, kurie turi ekonominių sunkumų.